Pásy gumové ITR
Gumové pásy značky ITR byly navrženy, zkonstruovány a vyrobeny s použitím nejpokročilejších technologií s cílem poskytnout vynikající úroveň kvality a odolnosti při použití pro minirýpadla, pásové smykem řízené nakladače a malé sklápěče. Roky zkušeností, početné zkoušky v terénu a testy při návrhu přispěly k vývoji systému s nepřerušovaným lanem, který se aktuálně používá ve všech gumových pásech značky ITR. Technologie s nepřerušovanými lany spojuje odolnost, flexibilitu a pevnost v celé konstrukci gumového pásu, snižuje úroveň opotřebení a zlepšuje účinnost během provozu.
Gumová struktura doplňuje a poskytuje vysokou ochranu systému lan a ocelových vnitřních částí, které tvoří nosnou konstrukci. Silná vrstva gumy absorbuje rázy a chrání kovovou strukturu před nárazy.
CHARAKTERISTIKA
- vnitřní části z kované oceli
- lana s větší tloušťkou
- vysoká odolnost vůči vrypům a opotřebení
- snížená hlučnost a vibrace
- nízký tlak na terén
- snadnost záměny za ocelové pásy
BĚŽNÉ PÁSY
Běžné pásy mohou být použity na pásových podvozcích, navržených pro činnost výhradně s gumovými pásy. V případě použití běžných pásů přicházejí pojezdové kladky do styku s kovovým vedením pouze za účelem zajištění vedení přičemž zabraňují vyjetí ze stopy. Tento druh pásového podvozku nemůže pracovat s ocelovými řetězy.
VZÁJEMNĚ ZAMĚNITELNÉ PÁSY
Vzájemně zaměnitelné pásy mohou být použity na podvozcích navržených pro provoz s gumovými nebo alternativně ocelovými pásy. V případě použití vzájemě zaměnitelných pásů jsou pojezdové kladky v kontaktu s gumovým pásem stejným způsobem, jako v případě ocelového řetězu.
PÁSY BEZ KOVOVÉ VLOŽKY (NMC)
Pásy bez kovové vložky neobsahují kovové výztuže a jsou tvořeny sérií pevných lan chráněných velmi silnou gumovou strukturou. Lehká konstrukce umožňuje vyšší pružnost pásu, zatímco velká šířka běhounu poskytuje vyšší tah bez ohrožení přilnavosti k povrchu.
ANTIVIBRAČNÍ PÁSY (AV)
Antivibrační pásy obsahují kovovou vložku s inovovaným tvarem pro vedení, který mají za cíl snížit vibrace a celkovou hmotnost pásu, a zaručit tak zároveň stejnou odolnost a spolehlivost. U antivibračních pásů se kladky pohybují po rovnoměrné dráze a tím se minimalizují vibrace.
IDENTIFIKACE ROZMĚRŮ PÁSŮ
Identifikace pásů je možná díky třem základním rozměrům: Šířka pásu, rozteč a počet článků.
Můžete se spolehnout, že vždy dostanete správný rozměr pro váš konkrétní stroj.
TYPY ROZTEČE
Nejdůležitějším rozměrem gumového pásu je rozteč. Rozteč je vzdálenost od středu po střed dvou po sobě následujících kovových vložek. Díky rozteči mohou být pásy identifikovány jako pásy s dlouhou roztečí (tj. gumové pásy, jejichž kovová vedení zapadají po každých dvou zubech hnacího kola) a pásy s krátkou roztečí (tj. gumové pásy, jejichž kovová vedení zapadají do každého zubu hnacího kola). Tyto pásy jsou známé také jako gumové pásy Step short (nebo s poloviční roztečí).
TYPY VEDENÍ
PŘÍKLADY ZNAČENÍ TYPU VEDENÍ GUMOVÝCH PÁSŮ ITR
ŠÍŘKA | ROZTEČ | NAVIGAČNÍ SYSTÉM | VELIKOST (mm) | MAXIMÁLNÍ ZATÍŽENÍ STROJE | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
mm | mm | ||||||||
- | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | kg | ||
150 | 72 | A | 65 | 46 | 39 | 23 | 23 | 21 | 500 |
180 | 60 | B | 61 | 54 | 32 | 25 | 20 | 22 | 500 |
180 | 72 | A | 70 | 51 | 38 | 24 | 29 | 30 | 700 |
180 | 72K | C | 64 | 53 | 40 | 21 | 22 | 20 | 700 |
190 | 72 | A | 68 | 50 | 38 | 21 | 28 | 27 | 800 |
200 | 72 | A-B | 76 | 56 | 40 | 23 | 28 | 26 | 1200 |
200 | 72K | C | 71 | 53 | 39 | 23 | 30 | 29 | 1200 |
230 | 72 | A | 82 | 57 | 40 | 24 | 30 | 26 | 1400 |
250 | 72 | A-B | 82 | 57 | 40 | 24 | 30 | 26 | 1600 |
320 | 84 | C | 96 | 82 | 60 | 46 | 48 | 34 | 4500 |